hej, jag heter robin. jag har inget liv!

det är mitt namn och det är mitt faktum.
det är UNGEFÄR som den där gången fängelset skulle baka och använde en fånge som smet.
UNGEFÄR.
INGEFÄRA?

så här går det när jag ska blogga.
ni tvingar mig.
vissa tjatar om att jag ska blogga mer, andra har gett upp hoppet om mig.
och jag spelar tuff och säger att jag har bloggtorka.
bloggtorka?
det är ett annat ord för att inte ha nåt liv, och df inte ha nåt att blogga om.
jag skriver därför, som jag brukar göra ofta i bloggen för att fylla tomrum,
ett musiktips. inte helt nytt. skönt dessvärre. två tillomed.

drake ft. kanye west, lil wayne & eminem - forever.



och.

lupe fiasco - littlw weapon.




tack för allt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0