hur kommer det sluta?

vincent.

han kommer att bli en man med många egenskaper.
jag ska lära honom allt onödigt vetande han nånsin kommer behöva veta.
geson ska lära honom fiska.
max ska ta med honom till mumindalen.
kim ska lära honom r***a.. (nej, det kommer han inte få.)
peder ska lära honom att leva i naturen.
abbe ska lära honom mcdonalds.
johan ska lära honom anabola steroider.
fredde ska lära honom afrika.
jeppe ska lära honom att styra sin ilska.
timmy ska inte få komma nära honom.


nåväl. huvudsaken är ju den, han kommer bli älskad av många.

Kommentarer
Postat av: nina.

hahahahahaha! :D han kommer älska alla dom också, kan jag lova.

2009-10-31 @ 17:49:16
URL: http://ninajosefina.blogg.se/
Postat av: lisa

du glömde bort att jag ska lära honom allt jag kan!

2009-10-31 @ 18:35:29
URL: http://lisafri.devote.se
Postat av: Timmy

Hur ska han kunna älska mig när roblas ger mig besöksförbud? :(

2009-11-03 @ 23:32:05
Postat av: Anonym

HAHAHAHHA!

2009-11-04 @ 17:48:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0