book o' love.

skön låtlåtlåt!
ses bäst med sista scrubsavsnittet i "framgrunden" med Peter Gabriels låt, "Book of Love" som bakgrundsmusik.
underbart manligt gråtavslut, DWG vet vad jag snackar om!

utmanar er att titta och hålla gråten våldtagen i halsen istället för att släppa den och utlösas till en orgie i ögonen.
(it's fun to synonymise!)
för er som inte sett mycket scrubs så kan ni kolla iaf för att höra låten!



wellwell, den är good!

nu till nåt annat, jag har inte bloggat på ett tag, gillar mina pauser.
då tror ni säkert att jag ska va blogghorig och be om ursäkt för det, men,
ibland har jag inget att skriva om.
har liksom jobbat en eller två gånger denna månaden, med andra ord, jobbar knappt nåt.
idag däremot, jobbade jag.
kom till jobbet klockan 07.00.
satt i väntsalen endast, fram till 13.30.
jobbade till 14.00.
betalt hela dagen, 150 kr/timmen.
jag klagar aldrig. ibland.

Kommentarer
Postat av: ErikDWG

Den som inte gråter som en man till detta avsnitt har ett svart hål där hjärtat ska sitta!

2009-09-30 @ 10:44:16
Postat av: roblas

heeeeeeelt rätt!

2009-09-30 @ 14:03:58
URL: http://roblas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0