för många kukar på dansgolvet?

eeeeeeeeeeey, sitter vid en tuff dator hemma hos nina, hon typ sover och
jag försöker leka viktig genom att, ni vet, blogga.


i fredags blev de en lugn kräftskiva hemma hos mig, drog senare till abbe som också hade
en kräftskiva med lite vänner.

min dricka bestod endast av tre småflaskor (såna dära små som man har på midsommar. ju fler såna man har sönder utanför tältet, ju mer respekt får man av de andra tälten.), en Gubben, en Beska Droppar och Absolut Vodka. stentufft! shotta upp dom (nästan själv) och blev tydligen asfull, snacka tärningar, peder hittade ett par gräsliga ogräshandskar utanför resecentrum som han tog på sig och sprang omkring med, jag tappade en hel öl på dansgolvet, vi tjafsa med timmy om vem som är bäst på halo, stöbe hade rakat sig, peder hade inte mustasch, (kan nån säga om kim karlsson hade hatt?), geson drog hem tidigt, porra hade krulligt hår, oskar viskade med väldigt mycket spott så högra sidan av min nerplattade frisyr blev krullig framåt kvällen. oskar viskar med kärlek, så säger han.


igår blev det lugnt, fika på världens(!), chill hemma hos JOJO efteråt, säger bara "hej max!"

nu kanske det låter som att jag skryter för att jag haft en tuff helg, men det gör jag.
nu kanske ni tror att ni läste fel, men det gjorde ni.



avslutar med flight of the conchords - too many dicks on the dancefloor.

Kommentarer
Postat av: Oscar

Jag visskar med kärlek

2009-09-06 @ 18:33:29
Postat av: nina.

haha när fan skrev du det här? när jag sov? ;o jag la aldrig märke till det anyway.

2009-09-07 @ 00:00:44
URL: http://njosefina.devote.se
Postat av: Peder

Nina, tjejen med kontrollbehov?

2009-09-09 @ 18:53:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0