Kändisjakt?

att gå på kändisjakt på hultsfredsfestivalen,
är en självklarhet.
speciellt när man har tillgång till backstageområden och dylikt!
här är några bilder från 09 där vi festar med svenska stoltheter.



mitt huvud sticker upp där till vänster om promoe!



timbuktu är grymt kort, så jag fick huka mig för att synas på kortet.



henok achido kommer fram och frågar oss om tändare, vi trackar honom med en fototagning.



petter drog på sig luvan direkt när vi bestämde oss för att han skulle va med på kort.



jerre gjorde sitt hemliga handslag (explosion) med zoda dirr efter denna bild togs!
(Sök; "mofeta & jerre" eller "spiderdogz," promoes band!)



och nu en bild från hultsfred, där vi träffade promoe för första gången;


Kommentarer
Postat av: Anonym

robelibobbisen you're looking good!!! :)

2009-09-05 @ 21:46:05
Postat av: lisa

hum? jag har för mig att ni träffa mig också? ;P

2009-09-06 @ 13:36:56
URL: http://lisafri.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0