sömnbesvärligheter, leder till oändligheter, av onödigt förskräckliga vanskligheter.






kan aldrig somna längre.
varje natt i två veckor har jag legat uppe till runt klockan sex, vet ej varför.
kommer nog börja köra max gammeldagsmetod, ett glas fisljummen whiskey och sömnpiller.
"jag tog det ju inte regelbundet!"
så försvarar han sig.




ska också berätta att min dröm, det är att bli b-kändis.
däremot bara genom typ, paradise hotel, wipeout eller sanningens ögonblick!
är rädd för att big brother eller robinson kan ge mig lite för stort kändisskap,
plus att "Big Brother-Roblas" inte klingar lika grymt som "Paradise Hotel-Roblas",
men som sagt bara en dröm än så länge.
.. skämt åsido, är man trött så är man, och kim gav mig gnistan att skriva igen,
då får ni fan skälla på honom om innehållet inte duger.















däremot en sann historia.

dygnets låt;

3oh!3 ft. katy perry - starstrukk

Kommentarer
Postat av: Peder

Tung låt, nästan lika fet som den där BMWn vid De Geer.

2009-09-09 @ 18:51:28
Postat av: Max

Du kanske inte ska gå upp halv sex på kvällen. Svaret är ofta enklare än whiskey och sömnpiller. Breakback brownie.

2009-09-12 @ 13:57:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0