summer of 69' .. plus 39!

ska berätta en saga.
med hjälp av bilder.
sagan är baserad.. nej, inte baserad, sagan är 100% sann.

det började kvällen den tolfte juli.
vi var ett gäng på krickas land som hade det kul.
alkohol, vattenskidor, karaoke och varmkorv bredvid dansgolvet.
äkta landetfest med sommargästerna.
max och jag stack hem till johan efteråt. dyngsent.

vi bestämde oss för att bada bubbelpool. (no homo)



efter det så gick vi ut på en varm promenad, till freddes house.

johan körde.


max och johan sa att jag skulle gå och fråga dom som kom med brödet till bageriet i lindö om en brödbit.

jag gick fram. en bit fram iaf.


max visade mig vägen.

nej, det gjorde han inte egentligen. inte till brödgubben, men till ett heterosexuellt äventyr innehållandes
tre killars halvnakna sökandes efter en rädd, whiskeysugen fredde.

däremot, så vågade jag inte gå fram själv till brödgubben, så max lova att han skulle följa med.

vilket han faktiskt gjorde..


.. en bit.

jag står bakom den där sopcontainern, redo att fråga brödgubben om, ni gissa rätt, en brödbit.


de va kul, tydligen.




nej, och på denna bild slänger jag nog ur mig spydiga kommentarer som t.ex;
"max du är ju för finsk för att finnas!" eller; "rockabilly är inte inne!" (detta blev dock inne efter ett halvår, men hur fan skulle jag veta att alla skulle gå omkring med en jävla morrissey/brolle-frilla som ingen riktigt fixar?)




tillslut hittade vi dock hem till vår lilla chokladbjörn, efter att ha skrämt honom delvis till döds.


det bjöds på whiskey..



.. och virginia slims, såklart!






efter att ha varit lite väl nöjda med kvällen/natten/morgonen(?) så begav vi fyra oss tillbaka till johan.
vissa däcka, vissa söp, vissa var rädda fortfarande.
men det tog ungefär ett år att släppa denna information offentligt.
hoppas ingen i historien tar illa vid sig, jag älskar er.

Kommentarer
Postat av: nina.

hahaha! :)

2009-09-30 @ 23:54:51
URL: http://njosefina.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0