'tards.

folk skriver elaka saker till min kära flickvän,
på hennes blogg.
det skrivs anonymt och personen skriver flera
inlägg så att det ska se ut som att det är flera personer.
det är första tecknet på att personens IQ är lika låg
som en trasig kaffekopps.

ett tecken på att personen ifråga är feg, inte vågar stå
för vad personen säger och så känner den sig säkert
jättegrym efteråt.
"WOW, fan va cool jag var förut när jag skrev anonyma
elaka tuffa saker på en tjejs blogg hehehe
."
wow, är rätta ordet, tuff person.

personen hade även skrivit om mig, att jag är för
upptagen med mitt ego för att ta hand om vincent.
personen lyckades med att sänka sin IQ till minus,
det är soft?

jag jobbar hela dagarna, sjuka timmar, och därför
har jag inte lika mycket tid att ta hand om vincent,
så är det bara, plus att nu ska jag vara pappaledig
i typ 5 månader. så, älskade människa, du är den
roligaste människan som finns, tror jag.
plus, mitt ego är så litet som det kan bli.
alla som känner mig vet att mitt självförtroende är lågt,
så det är antagligen en väldigt liten människa
utan egen självrespekt som håller på.

däremot, ni får skriva vad som helst om mig,
jag klarar av det,
men tryck fan inte ner min flickvän,
hon är den som inte förtjänar det.

Kommentarer
Postat av: Nina

Tack älskade du!

2010-08-20 @ 13:13:08
URL: http://ninajosefina.blogg.se/
Postat av: malin

YOU GO BOY! bra skrivet fan, hehehehe

2010-08-20 @ 17:59:29
URL: http://maalinerica.blogg.se/
Postat av: Kim Fucking Karlsson

Sluta ljug, Robin. Du kan inte alls ta det.. :/



Förövrigt håller jag med föregående talare, YOU GO GIRL! Ja, girl..



Jag ska skriva anonyma inlägg på personens panna.. lite som Bred Pitt gör hakkors på nazisters pannor. Det ska jag göra. Anonymt.



2010-09-13 @ 08:43:58
URL: http://kaarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0