everybodys hearts day.

kuljul!
jag har inte haft tid att uppdatera.
jag har inte haft tid för något speciellt, faktiskt.
det är vincent, jobb, nina och sova som är topp-prioriteringar just nu!
kan ju faktiskt nämna ett par saker.
fontanellen på vincent är ingenting man får röra.
den första babe filmen om grisen, är en av de bästa otecknade
barnfilmerna genom tiderna. såg den idag. på fyran. awesome.
en bukett rosor KAN kosta 800 kr. iaf nu på alla hjärtans dag. kul!
alla killar kan tänka på att bröstvårtor kan bli ömma om man suger på dom
för mycket, speciellt om kvinnan producerar mjölk. tänk på det. galningar.
och slutligen, timbaland och katy perrys låt "if we ever meet" again är grym.
det blir ju inte sämre med att timbaland är ball och att jag är kär i katy perry, heller.



peas/peace.

Kommentarer
Postat av: lisa

du är min idol

2010-02-14 @ 20:54:12
URL: http://lisamatilda.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0