bloggroende.

jag funderade på en grej.
ska nog fixa en grupp med namnet;
"Gå med och du måste skänka 50kr till Vincents sparkonto (och 50kr extra till Nina och Roblas semester till thailand.)"

sånt där går väl för fan att göra, alla idioter i hela världen går med i de sjukaste grupperna,
det läskigaste var att i början av mitt facebookanvändande så valde jag mina grupper med kärlek
och omsorg, nu spyr man på de 5 miljoner förfrågningarna man får varje dag.
vänförfrågningar är dock oftast kul, förutom när det är släktingar som vill snoka.

"wops, råkade avvisa den förfrågningen, kanske om du skickar igen, gammelfarmor!"

nåväl, ibland har man bara ingen ork till att blogga, och ikväll är en sån kväll.
ändå sitter jag här,
jävla bloggberoende.
bloggroende?
fyfan, va tufft.


förresten har jag och mina kära små vänner bokat in;
  • busfabriken (vilket skapar sprudjande glädje i alla oss som alltid velat åka dit utan att känna oss dumma, vincent ger oss äntligen anledningen vi behöver. och, jag menar, vincent ska ju ha kul också..)
  • mumindalen (max, finnen i våran grupp, har bönat om att få en chans att dra med oss till mumindalen, och jag och nina har gått med på detta. max har aldrig varit i mumindalen, vilket gör honom till den mest opatriotiske finnen som bor i lindö. max ringde mig igår och sa; "nina skrev till mig på facebook nyss att vi kommer åka till mumindalen. jag fällde en glädjetår.)
  • legoland (jag behöver inte gå in på en större beskrivning om varför, det är liksom LEGOland. på tal om det så fick jag lego i julklapp, så jag inte skulle hålla på och sno min 6-årige systersons lego hela tiden när han bygger sitt.)
  • astrid lindgrens värld (zoda förklarade idag att han ska dra med sig vincent dit, och visa honom världen. astrid lindgrens alltså. och hiphop.)
  • kolmården (detta är inte världens roligaste plats, men om man kastar tillräckligt med äppelskrutt ner till isbjörnarna så kanske, men bara kanske, simmar dom efter skrutten och slåss om dom tills döden.)
  • lejonklippan i lejokungen (...)

peas/peace.

Kommentarer
Postat av: Nina.

BÄSTA RESORNA!



hahaha, det är kul att jag har mer koll på hur gammal david är än vad du har. david fyllde 6 år för inte så länge sen, if you remember! puss babe.

2010-01-14 @ 23:33:22
URL: http://ninajosefina.blogg.se/
Postat av: lisa

Rooob, man kan inte kalla sig bloggberoende när man skriver tre inlägg varje dag i 3 dagar och sen slutar blogga i 14...icke sa nicke. ;P



Men snälla, för en gångs skull.. fortsätt blogga nu!!! Jabadabadoo,, tänk dig sen när du får åka till Gröna Lund & åka alla roliga barnkaruseller som man tidigare inte fått..



LISFIS

2010-01-15 @ 10:18:07
URL: http://lisamatilda.devote.
Postat av: Malin

Robin.. Jag är ledsen.. Men det finns INGA ISBJÖRNAR kvar på Kolmården... Do försvann för ca 2 år sen nu.. SORRY!! ;0) Men ALLT annat kan ni ju göra!! ;0)

2010-01-15 @ 12:42:14
URL: http://www.nogg.se/MalinKungshammar
Postat av: Peder

Legolas! Haha, 2 inlägg igår natt, haha!

2010-01-15 @ 12:54:18
Postat av: Lulu

Dock tror jag tyvärr att isbjörnarnna inte finns kvar, så stryk kolmården om det inte duger att kasta äpplen på sengångare :/

2010-01-16 @ 03:51:23
URL: http://lovisaamalia.blogg.se/
Postat av: Liiindis

haha bästa bloggen, så jävla rolig o läsa :D fortsätt såhär robiin

2010-01-16 @ 16:42:13
URL: http://spiritofjoy.blogg.se/
Postat av: syster

du glömde nämna att david hade byggt klart allt sitt lego när du fortfarande försökte öppna kartongen he he..

2010-01-24 @ 10:30:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0