HA, jag hann.

måndagen är ej slut och här är jag.
har varit riktigt, riktigt trött idag, fann aldrig riktigt motivationen.
nåväl, uppdatering?
spontan, halvnykter, billig utgång i lördags.
gick mest och väntade på att nina skulle ringa
och säga att vincent har påbörjat sin utflykt ut från
ninas snippa. det hade han inte, och än idag så ligger
han och sörplar os(?) i ninas innanmäte. så äre.


jag vill promota timbaland idag, för han är skön, och snäll. tror jag?
har blivit halvgalen i en låt med timbaland och katy perry.
och bara för att jag alltid varit lite småkär i katy perry
så infogar jag en bild på henne här;

och självklart låten;


tyvärr går inte youtubevideorna att förminska, av nån anledning
som jag ännu inte listat ut, så därför plågar jag er med denna hemskt
fula videobild, till denna hemskt sköna låt. varsågoda.
hörs av imorgon.

peas/peace.

Kommentarer
Postat av: Timtirim

Jag ska bli farfar snart soft :)

2010-01-25 @ 23:06:05
Postat av: unni

sitter just och lyssnar på den på spotifyy. soft låt.. hoppas allt är bra! :)

2010-03-06 @ 17:44:24
Postat av: cicci

om du trycker på html rutan i inlägget och ändrar höjden till 25 på båda ställena så försvinner bildrutan..

2010-03-31 @ 09:34:57
URL: http://trincest.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0