"inget starwars-lego till jul!"

jag är lite förbaskad.
vincent, han och jag hade ett avtal.
kom ut den 12;e januari, som beräknat,
och du får ett star wars-lego till jul.
(som jag ändå bygger ihop! win-win?)
vi skakade tillochmed hand. typ.
men, han hann inte med deadlinen och nu är alla
helspänn, frågor om han kommit än bokstavligt talat snöar ner.

nåväl.

har funderat lite.
jag vill bli polare med vincent.
så han kan prata om saker med mig.
om han undrar varför i helvete han
har hår ovanför ballen, varför tjejer
är äckliga och jobbiga,
(innan han fyller 15, efter det är brudar allt)
och varför han inte får gå in i vårt rum
om nätterna. (...)

jag ska vara där, svara på alla frågor.
men sen tänker jag.
hur kommer det kännas när jag blir töntig?
i början kommer han säkert älska min uppsättning
av tv-spel och dator och hela rasket, men vad fan
händer när grannfamiljen skaffar en playstation 5
som jag verkligen inte är i närheten av att ha råd med.
eller när jag säger att det inte är larvigt att köpa
lego fast man är 18 år vilket han är och gör och blir mobbad i tre år?
(jag är mycket inne på lego. jag gillar't.)

huruvida saker blir, kommer jag försöka vara den
bästa pappan jag kan, på mitt eget sätt.
jag kommer älska dig vincent.

Kommentarer
Postat av: Nina.

du fick mig precis tårögd. fan vad du är underbar, du kommer lätt bli världens bästa pappa och han kommer älska dig så in i bomben! <3

2010-01-19 @ 17:54:36
URL: http://ninajosefina.blogg.se/
Postat av: Kim

Jag har väl också lego.......

2010-01-19 @ 17:57:38
Postat av: Geson, Broffa, Da Gaaadfaader

Du kommer garanterat bli en bra pappa! annars jävlar, ditt as! mohahahahaha... måste alltid avsluta med något dramatiskt. :)

2010-01-19 @ 18:35:34
Postat av: Anonym

Dyng fint skrivet ju :D ! Go Daddy Rob!

2010-01-19 @ 18:55:26
Postat av: Beccs

Du kommer bli en bra daddy! I knoow it :) ROBBILIBOBBAN :)

2010-01-19 @ 20:06:37
URL: http://rebfre.se
Postat av: Malin

Du kommer bli en COOL o bra pappa Robin!! Ingen tvekan!! ;0)

2010-01-20 @ 11:13:04
URL: http://www.nogg.se/MalinKungshammar
Postat av: Lisa

Han kommer garanterat älska dig.

Tro mig, även fast han kommer tycka att du är sjukt töntig när han är runt 13-14 år.. men men, vad gör de om 100 år



PUSSOKRAM

2010-01-20 @ 14:01:06
URL: http://lisafri.devote.se
Postat av: Peder

Om han tycker du är töntig, visa honom bara lite bilder från din ungdom, kommer snapa honom så hårt! Bara göra snap-sången följt av snap-dansen då!

2010-01-20 @ 21:05:00
Postat av: hej

haha du är rolig, kan du inte lägga upp pics på skor och sånt?

2010-01-21 @ 14:50:14
Postat av: therese

först asgarvade jag och sen kom tårarna på slutet..min lilla bror

2010-01-24 @ 10:20:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0