jag kom, jag gick, jag stal äpplen.

har luskat fram lite schysta kläder på modekungen.se.
fett, fetare, roblas!
nej, bara självironi där, faktiskt.



ett par riktigt grymma brallor med hängslen.
ett par grymma kängor, letar överallt efter såna,
dock endast på internet, för lat för att traska på stan.



oversize är grejen. som sagt, oversize cardigan.

ett jävla brudhalsband (självklart), som är rätt
tufft ändå. jag gillar ju kors sen jag gått och blivit "kristian".




och slutligen, en tröja med mer än fyra hål för en gångs skull.


summering?
köper jag allt detta så får inte vincent mat på ett halvår.
känns rätt kört, men önska får man!


peas/peace.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0