luften fryser fan till is. snart.

vidrigt jävla weatha'. hatar snö, det har jag tillochmed bloggat om.
varför? gå utomhus så märker ni, VARFÖR. usch.


två dagar kvar. sen kommer vincent ut.
nina är typ rädd, fast egentligen inte. men jag säger att det är som att skita typ.
nåväl, på vår rundtur på förlossningsavdelningen så gjorde jag en makaber upptäckt.
jag hittade ett rum som innehöll en stor bubbelpool. ay, den blire, definitivt.
nina blir dock bekymrad över min kärlek till den poolen, men det är klart jag
kommer ha tid till henne också på förlossningen, förhoppningsvis!



utgång igår, sista på länge?
inte världens roligaste, jävligt kul dock att träffa allt folk igen,
att frysa halvt ihjäl för en cigg, knuffa sig fram till kassan,
akta sig för personer som är större än en själv på dansgolvet.
utelivet är härligt, men långt ifrån perfekt.
älskar kim och abbe dock, mina vapendragare igår.
hade jag haft en bild på dom hade jag fan lagt upp den,
men nu är jag hos nina så de blir inget.

the farsa is back.


peas/peace.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0