rob och zod.

trebokstavssmeknamn är de bästa smeknamnen som finns.
max är det enda namnet som blir längre. max-a-million.



jag gillar den här bilden. zoda ser sådär mustaschaktigt full i fan ut,
och jag ser sådär sliskigt efterhängsen ut. jag vill vara tuff, så jag lägger
armen runt zoda, också för att markera att vi är vänner som tillåter
varandra närkontakt. zoda håller upp ölen mot kameran för att han
vet kanske inte ens om att personen som håller kameran tar kort,
utan att personen kanske vill ha lite öl för att skölja bort bekymmer?
mitt hår ligger underbart halvtaskigt efter att ha sprungit omkring och busat på fyllan,
precis som alla 20-åringar gör på nyårsafton. korset gör mig tydligen kristen,
eftersom alla börjat kalla mig för kristian. jag kollar ner för att få den där
bloggmodellslooken som alla gillar, och visst passar den perfekt i min blogg?

peas/peace.

Kommentarer
Postat av: zod

en bild som är cool som kylvaror. + ett skönt inlägg . soft att ja fick lite uppmärksamhet;)

2010-01-14 @ 12:45:35
Postat av: Nina.

beeesta killarna?

2010-01-14 @ 23:36:09
URL: http://ninajosefina.blogg.se/
Postat av: Peder

Glöm inte hur zod tydligt markerar (dock fångade inte fotografen det så mycket, utan det hmanade lite i skyggan/skymundan) att det är hans systemetpåse med bärs i, så att dagen efter om någon hittar en sådan med diverse drycker i dagen efter så vet man "Ah, det är Zod's!". Även på festen så visade han upp den stolt genom att ha slängt den lite laidback över ena axeln för att vis att han må se full & äcklig ut men är en skön typ & är gästvänlig.

2010-01-15 @ 12:51:04
Postat av: Peder

Glöm inte hur zod tydligt markerar (dock fångade inte fotografen det så mycket, utan det hmanade lite i skyggan/skymundan) att det är hans systemetpåse med bärs i, så att dagen efter om någon hittar en sådan med diverse drycker i dagen efter så vet man "Ah, det är Zod's!". Även på festen så visade han upp den stolt genom att ha slängt den lite laidback över ena axeln för att vis att han må se full & äcklig ut men är en skön typ & är gästvänlig.

2010-01-15 @ 12:51:35
Postat av: klara

hahah! saknar fan dig rob och zod me för den delen!

2010-01-18 @ 05:09:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0