roblas/mufasa?

jag har ju sagt att mitt bloggande kommer igen på riktigt
när vincent har fötts. det är lite svårt att styra en pappablogg,
när den närmaste konversationen jag haft med mitt barn är
när jag snackar som en idiot 2 cm från ninas navel.

ack, så gulligt.


vill däremot tacka alla er som fortfarande gått in på min blogg
och kollat om jag uppdaterat, och till er som skrivit till nina och
frågat om min blogg och så. det var pga er som jag började nu igen.
tack-t!



nu däremot, det enda jag kan ge er är min vision av hur det blir
när vincent har fötts. alla karaktärer i detta youtubeklipp motsvarar
mina vänner och familj. peder är den där ensamma fågeln som springer
under elefanten, ensam. så ni vet!



tänk er den scenen på norrköpings förlossningsavdelning, sjukt?

peas/peace.

Kommentarer
Postat av: Nina.

LÄNGTARRRRR!

2010-01-11 @ 22:48:58
URL: http://ninajosefina.blogg.se/
Postat av: Peder

Fågeln såg lite ut som mig, även fast du ibland tycker att mina drag liknar en hästs, innan du lägger ditt huvud mot mitt sköte. Dock identifierar jag mig med Timon ..

2010-01-12 @ 02:40:03
Postat av: Alexandra

Måste kolla upp om et finns något chysst berg utanför! Gud va spännande :)

2010-01-12 @ 15:35:18
URL: http://fieerce.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0