roblas&schulman.

det blir jag och alex schulman som är bloggfarsor i framtiden.
men än så länge, så vägrar vincent ploppa ut.
japp, han är redan lika envis och jävlig som sina föräldrar,
såja gubben!


satt och spånade lite på facebook, när jag ser gruppen;
vi som gillar doften av bensin.
och då skratta jag lite, varav jag började filosofera om hur
vi människor verkligen är underbara. en sådan sak gör min dag,
helt och hållet. tack sverige!



visste ni förresten
att 90% av alla kvinnor går höger direkt när
dom kommer in i ett varuhus?
eller att hästar inte kan kräkas?
eller att ett 4-årigt barn frågar i snitt 400 frågor om dagen.
jag längtar verkligen tills vincent är fyra.



ja, ni har tänkt rätt, detta inlägg gjorde jag för att fylla ut,
det finns, konstigt nog, folk som kollar min blogg varje dag
och väntar på att jag ska uppdatera. detta är en uppdatering,
dock en väldigt slim shady sådan. det blir mer, trust me.



kanske inte ikväll.

peas/peace.

Kommentarer
Postat av: Lisa

haha va tusan. Nu har jag suttit i säkert 10 minuter och tänkt igenom alla jävla klädaffärer jag brukar besöka, och ta mig fan det stämmer ju! Går ALLTID åt höger. Skrämmande. Ska börja gå åt vänster. För omväxlings skull.

2010-01-17 @ 22:03:49
Postat av: ingen speciell

hahahaha så jävla skön du är :') kärlek till din blogg!

2010-01-19 @ 17:32:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0