tackelitack. tack?

tackar, som sagt, för alla glada och finurliga kommentarer
som strömmade in efter mitt upprorsinlägg,
jag var trött, okej?

har iallafall äntligen kommit hem efter att ha hängt på mina föräldrar
till massor av gammelmänniska-affärer, t.ex blomsterhuset och öb.
dock, öb, där kommer jag handla, billigt är bra.
däremot inte när man köper kläder, mitt tycke för kläder verkar
sjunka när jag ser att priset är långt under genomsnittet.
det är just därför jag inte köper kläder längre, har inte råd. bah.


dock så äre helt underbart hur laidback jag blivit efter att 43 personer
om dagen frågar om nina fött barn än, och varje dag svarar jag att jag
lovar att jag ringer om något händer överhuvudtaget. herregud.
iallafall, häromdagen så frågade min mor;
har nina fått värkar än?
varpå jag svarar;
det verkar inte så.


tackar nicke för en lyckat trevlig och urballad kväll igår.
mycket mysigt. har några filmer på däck-kim, som jag kommer
att lägga upp, med hans samtycke. vänta bara.





ahjuste, dagens "Visste ni att".
Visste ni att cigarettmärket Lucky Strike från början var ett lotteri, där den lycklige vinnaren kunde finna en marijuanacigarett i paketet?


avslutar med ett klipp från underbara serien flight of the conchords!
carol brown.


peas/peace.

Kommentarer
Postat av: malle

Jag vill se däck-kim !! må han ligga där md lite sallad i handen :)

2010-01-16 @ 16:42:41
URL: http://maravilha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0