TRÖTTJÄVEL?

jag är så trött att snart så somnar jag.
ganska så självklart.

visste ni också att vi inte föds med knäskålar?
dom utvecklas inte förrän vid sex års ålder.

har börjat digga den där dan black.
aldrig hört talas om honom innan, men länkade en låt
med honom häromdagen som kid cudi mixat ihop med sin egna röst.
underbart.


imorgon får jag min första feta lön på ett bra tag.
blir nog att glida ner på stan och leta efter något tjusigt plagg.
sugen på halsband och armband. klocka?
vi får se vad vi ser. och hittar.
ett par kängor skulle iofs vara underbart också.
och ett par stentvättade jeans. mumma?
och någon oversize tröja. vill ha. bara det är oversize.

ska även leta efter något till vincent.
nåt som ska vara från just mig.



på tal om vincent.
nina börjar ju bli lite nervös inför födelsen och att det kommer
göra ont och så, jag säger liksom, jag har ju klämt ut ungen från mig,
vilket vara en smärtsam process, så det ska väl hon också klara av?


peas/peace.

Kommentarer
Postat av: Lisa

jag undrar mest hur man kan jämföra en spermie på 0gram.. med en bebis på ca 3000-4000 gram???



what??

2010-01-21 @ 08:42:40
URL: http://lisafri.devote.se
Postat av: hej

skön blogg, kan du inte lägga upp lite bilder på dina kläder, typ dagens outfit utan att det ska låta bögigt?

2010-01-21 @ 14:49:17
Postat av: Frida

Hahahahahahahahaha. skön komm. skrattar fortfarande! hahha!

2010-01-22 @ 00:12:51
URL: http://fridaand.blogg.se/
Postat av: therese

ha ha ha så störd bror!!!vore det karlarna som födde barn skulle vi dött ut för länge sen.

2010-01-24 @ 10:17:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0