johnfrusciante.

vincent sover.
nina slappar med datorn i sängen och
jag var tvungen att fixa in lite låtar på ipoden inför en jobbdag.
fikade idag, zoda berättade om red hot chili peppers gitarrist som gjort ett album själv.

"instrumentalt is the shit"
, det är nog så han tänker.
zoda hade fel, han är inte red hot chili peppers gitarrist.
inte längre iaf, han hoppade av bandet i december 2009.
jag är inne på halva första låten,
och det är helt underbart.
jag vill gråta. jag vill leva, mer.
tack.


before the beginning.

peas/peace.

Kommentarer
Postat av: Peder

Helt sjuk, kollade hans andra låtar med, kan vara ngot av det bästa jag hört på väldigt, väldigt, ja väldigt länge.

2010-03-08 @ 13:40:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0