robustrobban!

jag lovar nu er att sluta lova er att min blogg "snart kommer att vara uppdaterad varje dag".
det funkar inte.
jag jobbar om dagarna,
på kvällarna försöker jag;
  • hålla mig vaken.
  • ha tid för mig själv.
  • ha tid för nina.
  • desperat försöka få vincent att skratta med ljud.
  • se båda scrubsavsnitten på tv6 innan jag somnar.

det är svårt att hinna med allt.
men nu, först på länge, fann jag äntligen lite ro.
lite tid. lite space. lite rymd, för att ge er ett inlägg.
jag tänker som vanligt mycket på vad jag kan skriva i bloggen,
men när jag väl sitter vid datorn så är allt lika borta som mina
pengar skulle vara om jag lämnade dom obevakade i alex närhet.

jag har dock en del grejer jag vill klaga på.

  • att alla tjatar om att man inte ska käka gul snö. vafan, det kan vara öl!
  • mörkt bröd. att tugga den övernyttiga torrskivan är som att käka gammalt vitt bröd. blä.
  • bajsluktande kissblöjor. hatar när kissblöjan maskerar sin lukt som en bajsblöja och tvingar en att byta, i onödan, typ. bajs är viktigare än kiss.
  • att på fibes oh fibes album så finns ej låten "can't be so". DÅLIGT.
  • låten finns inte ens på spotify, VA FAN!?
  • att försöka blogga när ögonen känns tunga som bert karlssons högermanstutte. (ja, så tungt.)

men det är mitt positiva jag som sitter här nu, när jag fått skriva av mig lite.
det var en hel del fler grejer jag stört mig på, men just nu kan jag konstigt nog bara tänka på
raggmunk och stieg larsson(?). så går det när man skottat snö en hel dag i stekhett solljus. snösting.


peas/peace.

Kommentarer
Postat av: linn

är ju för att den finns på en av deras tidigare skivor, hähä! keep up the good work, på bloggen alltså.

2010-03-07 @ 19:36:50
URL: http://ericsonlinn.blogg.se/
Postat av: Anonym

haha men u=) Skratta med ljud dröjer ett tag till;)

2010-03-09 @ 19:37:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0