femdagarsroblas!

fem dagar och sexton timmar sen jag bloggade,
och jag som trodde jag skulle fortsätta vara bloggking!

det blir så, man bloggar lite, sen försvinner ideérna
som turkarna från malmö!
(måste påpeka, inget rasistiskt menat, vill inte bli påhoppad klockan 03.46
på mcdonalds i filmstaden efter en halvtråkig utekväll!)

men, jag gör ett försök här. nu.

har haft en femdagarsperiod som bestått av kräksreflexblöjbyten,
jobb som dödat mina fötter och uppesittarnätter kollandes
på how i met your mother, the walking dead, chuck, big bang theory,
cougar town och modern family. det är rätt stressigt!


hoppas på busfabriken imorgon, det skulle vara AWESOME somfan!

Kommentarer
Postat av: Bricktor

Busfabriken är som att åka tillbaka i tiden, totally wait for it..... AWESOME!

2010-11-16 @ 23:18:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0