hatar'n.

idag är en såndär dag då man hatar saker!
saker jag hatar idag är;

pitbull och alla, ALLA hans låtar. lika meningslöst som
att försöka dansa på puls utan att bli misshandlad.

danza kuduro. äckliga, äckliga, äckliga låt. alltid tyckt, kommer jag alltid göra!

vetskapen om att snuset ligger i sovrummet, när jag och vincent softar skönt i soffan, VIDRIGT.

true talent reklamen. den där nya idolkopian som tv3 ska sända. reklamen går varje reklampaus på sexan och trean.
jag är redan trött på dani, tommy körberg och hon som jag inte bryr mig om att komma ihåg, och programmet har inte
ens börjat än.

max wickström, erik gustafsson, matilda svensson och jesper jansson som på lördag ska få se kanye west
på way out west i göteborg. äckeljävlar.



annars så tackar jag för mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0