listigt.

ah, vilken ljuv lördagsmorgon.
inget känns så bra i kroppen som att vakna och veta att man
absolut inte behöver gå till något jobb!

well well,
för att spä ut litei bloggen för dagen hade jag tänkt ranka de tre filmer..
jag INTE vill se, som är på väg.



1. jack and jill.
adam sandlers nya. trodde först att detta va ett skämt, men icke sa nicke.
finns inget mer att säga, kolla trailern.




2. real steel.
hugh jackmans robotactionboxningsrulle, ser också ut som rejält skräp.
hade det inte varit för att robotarna hade sett ut som plastiga jävla
töntleksaker som jag inte ens hade rört när jag var liten, så hade
man kanske kunnat se den, men nej.




3. immortals.
skräprulle som följer samma mönster som 300, suckerpunch osv.
jag brukar vanligtvis uppskatta såna här rullar, men denna ser ut
att vara för mycket och för lite på en gång.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0