fett me' pixlar!

jag har ju inte en vana att lägga upp bilder,
då, som jag alltid sagt, max har min kamera fortfarande.
så jag låter er bita på dessa tuffa bilder.



glada killar, nyktra (nästan) på hugo.
max hade precis kommit hem från rehab..
rehabet kan du läsa om i detta inlägg;
http://roblas.blogg.se/2009/march/sanningen-bakom-max-resa.html



glada grabbar kör nakengrisen på hultsfred?
jag förlorade.



roblas och max. vi gillar varandra. no homo?



roblas och nina. vi gillar varandra. no homo?



peder och jag. vi gillar varandra. bara lite?



max, jag och zoda kändisjagar backstage på hultan.
hitta jerre. skön.



roblas och zoda. vi gillar varandra. bara bazz?



zod, rob n' max. stencoolt bakfulla utanför vesuvio.
vi har maskeradkläderna fortfarande, så ni förstår det.


hoppas ni har trevligt på min blogg. det har jag.

peas/peace.

Kommentarer
Postat av: beastie boyzoda

Nostalgiska bilder fast de bara 1 år gamla om inte mindre.



skönt att få tillbaka lite flashbacks om max ''resa''!

fett!

2010-01-17 @ 18:13:08
Postat av: Simon

Haha och vem var det som förlorade på nakengrisen då? XD Nu tycker jag och Sanna här att ungen borde ploppa ut! (Finns ju såkallade hemma saker man kan göra för att få igång det(googla))

2010-01-17 @ 20:27:02
Postat av: Anonym

finaste du & nina =) bästa paret, lycka till med allt =) PUSS!!!

2010-01-18 @ 18:35:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0